25 Eylül 2010 Cumartesi

Versace - The Dreamer (1996)

"Tatlı tütün gibi kokuyor. Ama tatlıdan kastım vanilyalı, çikolatalı tütün gibi değilde, sanki şekerli ballı tütün gibi.." 



Dreamer, 1996 çıkışlı önemli ve bilinen bir Versace kokusu. Oryantal fujer tarzında.

The Dreamer' ın harmanı:

üstte: Lavanta, mandalina, adaçayı
ortada: karanfil, tütün, gül, sardunya
altta: köknar, tonka fasulyesi, kabe samanı, sedir


notalarından oluşuyor. Nette Dreamer'ın harmanı ile ilgili çok çeşitli bildiriler olduğundan burada yazdıklarımın tam doğruluğunu savunamıyorum. Harman nasıl derseniz. Fena değil. Yenilere göre biraz daha iyi. Ancak tüm versace kokularındaki o alttan alttan rahatsız eden sentetiklik hissi bunda da biraz var. Ama beni daha rahatsız eden tütün temasıydı. Sigara içmeyen ve sigaradan iğrenen biri olarak tütününü kokusundan da hoşlanmıyorum. Ve size kokunun özetini yapıyorum. Tatlı tütün gibi kokuyor. Ama tatlıdan kastım vanilyalı, çikolatalı tütün gibi değilde, sanki şekerli ballı tütün gibi. 

Evet bir fujer olmasına rağmen, pek alakası yok. Oryantal tütünsü bir koku. Aşırı tatlı değil, yumuşak bir havası var. Standart bir kullanıcı için pek çekici değil ancak sık sık iyi bir tütün kokusu arayan kullanıcıları düşündüğümde onlar için her zaman ilk aklıma gelen parfümdür. Çünkü tütün notası oldukça doğal ve temiz. Ayrıca tütün ve harmandaki tatlılık iyi uyuşuyor. Özetle Dreamer tematik bir koku. Tütün kokusu arıyorsanız seversiniz.



Fark edilirliği ortalamanın az altı, kalıcılığı ortalama üzeri. Sonbahar ve kış mevsimlerinde kullanılabilir. Uygun yaş grubu 25 ve üzeri. Tütün temalı koku arıyorsanız tavsiye ederim, bunun dışındaki kullanıcılar denemeden almamalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder