18 Eylül 2010 Cumartesi

Trussardi - Python Uomo (2001)

"Çok sönük ve zayıf bir koku.."
 



İtalyan tasarımcının sıradkai parfümü 2002 çıkışlı Python. Tarz olarak aromatik fujer tarzında.

Python' un harmanı: 

üstte: incir, çay
ortada: zeytin, servi
altta: tik, tonka fasulyesi, misk, kabe samanı


notalarından oluşuyor. Trussardi Uomo'nun kalitesinden sonra trussardiye olan sempatim artmıştı ve python'un da aynı şekilde tatmin edici olmasını bekliyordum. Fakat koku beklediğimi veremedi. Koku kalitesi ve harmanı fena değil. Ancak çok sulu ve fazla hafif bir parfüm. Sanki dunhill' lerin biraz daha kuvvetlisi gibi, yani varmı yok mu kendiniz zor anlıyorsunuz. Çok kısa sürede uçuyor ve hiç kalıcı değil. Koku gayet fresh tarzda, ancak Trussardi bunu esansı düşük tutmak olarak algılamış herhalde. Evet fresh parfümler bildiğiniz gibi zaten fazla kalıcı olmazlar. Ancak bu kadar solgun da olmamalılar. Yani ben parfüme para veriyorsam en azından kokusunu kendim algılayabilmeliyim, değil mi? Ben daha başta sıkarken bile zor algılıyorsam, bu tarz bir parfüme neden 100 lira ya da üzeri bir para vereyim. Buna trussardi cevap versin.

Özetle fresh ve canlı yapısına rağmen. Çok sönük ve zayıf bir koku. Bu da onu para harcamaya değmeyecek parüfmler kategorisine sokuyor.

Kalıcılık ve fark edilirlik ortalama altı. Ki kalıcılık Trussardilerde genel bir sorun zaten. Yaza uygun bir koku. Uygun yaş grubu 16-20. Tavsiye etmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder