8 Eylül 2010 Çarşamba

Davidoff - Good Life (1998)

"Çok daha iyi davidoff'lar var.."



Good Life, Davidoff''un 1998 çıkışlı odunsu çiçekli misk kokusu. Fazla bilinmeyen, fazla da tutulmayan bir koku.

Good Life'ın harmanı:

üstte: bergamut, limon, kuş üzümü, kavun, lavanta, incir yaprağı
ortada: ıtırçiçeği, menekşe, manolya, limon
altta: sandalağacı, çay, yonca, amber, badem
notalarından oluşuyor. Harmanının çoğunlukla hafif ve fresh esanslardan oluştuğunu görüyoruz. Bu bakımdan kağıt üzerinde oldukça tatmikar, hafif bir koku olması gerekli. Peki gerçekte nasıl?



Açıkcası, bu parfüme büyük umutlarla başlamıştım, ne de olsa Davidoff ürünüydü. Ancak beni yanılttı. İlk sıktığınızda güzel taze bir limon kokusu yayılırken biraz sonra tene hiç uymayan tam tarif edemeyeceğim buğdayımsı itici bir koku yayılmaya başlıyor. Malesef parfümün orta ve alt teması böyle. Ki öyle ilginç bir koku ki her hissettiğinizde yüzünüzü ekşitmenize neden oluyor. Özetle çirkin bir koku. Diğer incelemelere baktığımda fena yorumlar olmadığını görüyorum, belki de benim tenimle anlaşamadı. Ancak belki incirden belki başka bir notadan çıkan o buğdayımsı, yapay ve hoş olmayan koku nedeniyle ben ikinci kez kullanmak istemezdim. Sorun benim tenimde olsa bile genel olarak kokusunun öyle çok aranılacak, başarılı, özel bir koku olduğunu düşünmüyorum. 

Kalıcılığı ve fark edilirliği ortalama değerlerde. Uygun yaş grubu 25 ve üzeri. Olmamış harmanı ve yapay kokusundan dolayı tavsiye etmiyorum. Çok daha iyi davidoff'lar var.

6 yorum: