12 Eylül 2010 Pazar

Dolce & Gabbana - Dolce & Gabbana Pour Homme (1994)

"Şu bir gerçek ki tatlımsı rayihalı kokusu kadınları cezbedecektir, ancak sorun; bu rayihalı feminen kokuya erkeğin gün boyu dayanıp dayanamayacağı.."


Önceki incelememde d & g kokularında fazla feminen ve yumuşak havadan bahsetmiş ve daha ziyade belirli bir kitleye yapılmış havaları olduğunu söylemiştim. hatırlarsanız. Aslında pour homme da benzer tarzda, ancak yüksek kalitesinden dolayı bu şekilde geçiştirmek yanlış olurdu. D & G pour homme 1994 çıkışlı bir aromatik fujer.

Dolce & Gabbana pour homme'un harmanı:

üstte lavanta, tarhun, adaçayı, bergamut, limon
ortada: kişniş, tarçın, menekşe, biber, yasemin, gül, sardunya
altta: sandal ağacı, tonka fasulyesi, amber, misk, sedir

 
notalarından oluşuyor. parfüm biraz ağırca rayihalı bir parfüm. Harmanında çok detay var ama özellikle lavanta, turunçgiller ve biraz odunsu kokular hissediliyor. Beyaz tenli erkeklere hoş gelebilir fakat ben kendimde koklayınca ağır bir lavantalı kadın kokusu sürmüşüm gibi koktuğumu algılıyorum. İşte çoğu d & g kokusundaki sorun da burada zaten. Limitleri zorlayacak kadar feminenlik barındırıyorlar. D & G pour homme da farklı değil. Neyse ki dayanılmayacak kadar değil. Parfüm kalitesi yüksek, harman doğal geliyor. 

Şu bir gerçek ki tatlımsı rayihalı kokusu kadınları cezbedecektir, ancak sorun bu rayihalı feminen kokuya erkeğin gün boyu dayanıp dayanamayacağı. O yüzden herkesin mağazada denemesini tavsiye ederim. Gerçi parfümü araç olarak kullanmaya çalışan apaçi kitlesi sorunsuz kullanacaktır, her şeyi kullanabildikleri gibi. 




Büyük bir kesime uymayacaktır ama arada birkaç kişi oldukça beğenecektir. Kadınsı, tatlımsı, tütsümsü, orta ağırlıkta fazla yoğun kullanılmadığında sevilebilecek bir koku. Ancak denemeden alınmamalı. Sonbahar ve kışa daha uygun.

Kalıcılık ve fark edilirliği iyi. Uygun yaş grubu 20-26.  Yumuşak, tatlı (şekerli değil), çiçeksi kokuları seviyorsanız denemenizi tavsiye ederim.

1 yorum:

  1. Valla ben bir ara aldım. Belki 3 belki 4 defa kullandım sonrasında kullanmadım. Yanı beğenmedim. Kokusuda öyle çok güzel değil. Hafif kremsi ve çiçeksi bir koku ki hoc sevmem bu tarz kokuları. Ben tavsiye etmem.

    YanıtlaSil